FAQ

Často kladené dotazy a naše odpovědi na ně.

Jak navážeme spolupráci?

S klienty uzavíráme transparentní a srozumitelné smlouvy, na základě nichž je provádíme celým procesem poradenství. Každý klient má přidělen tým, v němž je stanovena klíčová osoba, která za projekt odpovídá a která je klientu dostupná pro dotazy a vstupy týkající se řešené agendy.

Jak budeme postupovat?

Poradenství rozdělíme do jednotlivých milníků, které si stanovíme smluvně. Lze předpokládat, že spolupráce bude probíhat tak, že nejprve proběhne úvodní schůzka, případně schůzky dvě, z nichž vyplynou přání a cíle klienta.

Poté bude následovat analýza, v níž od klienta a jeho týmu zjistíme klíčové informace pro zjištění dalšího postupu.

Následně stanovíme a dohodneme plán jednotlivých opatření a po jeho odsouhlasení společně absolvujeme jejich implementaci.

S kým budu spolupracovat?

Každému klientovi je přidělen tým, v němž je stanovena klíčová osoba, která za projekt odpovídá a která je klientu dostupná pro dotazy a vstupy týkající se řešené agendy.

Členové týmu vždy budou vybráni tak, aby pokryli klientovy potřeby jak v rovině formální kvalifikace, tak rovněž zkušeností z reálně odpracovaných případů typově odpovídajících případu klienta.

Jaká je cena služeb?

Cena služeb závisí na okruhu otázek, které má klient zájem řešit, komplexitě okolností specifických pro klienta a celkové časové a odborné náročnosti daného případu.

Obecně lze předpokládat, že cena služeb nebude nižší, než v řádu nízkých statisíců korun českých.

Cenová ujednání budou postavena téměř výhradně na fixních odměnách za dosažení smlouvou stanovených milníků.

Přemýšlím nad svěřenským fondem

V rámci našich služeb poskytujeme klientům rovněž poradenství, které pomáhá klientům vyhodnotit, zda je pro jejich potřeby vhodná založení svěřenského fondu či některé z fundací.

Pokud přemýšlíte nad založením svěřenského fondu pro ochranu svého majetku či pro vypořádání budoucích vztahů, neváhejte se na nás obrátit, i v těchto záležitostech umíme pomoci.

Chtěl bych přesídlit do daňového ráje

V těchto případech bohužel neumíme pomoci.

Jakkoliv v rámci našich služeb můžeme zajistit rovněž efektivní optimalizaci daňových aspektů vašeho podnikání či osobních záležitostí, s daňovými ráji nepracujeme.

Toto rozhodnutí jsme učinili na základě zkušenosti s tím, jak orgány veřejné moci a banky reagují na off-shore společnosti z daňových rájů  a všechny procesní problémy související s takovými schématy.

Služby však poskytujeme tak, aby klient měl možnost, v případě zájmu, přesouvat své podnikání v rámci EU s nejmenší možnou mírou překážek a mohl tak využívat například ochrany poskytované mezináordními smlouvami o ochraně investic či se přizpůsobit poptávce svých klientů změnou svého domicilu.

Mohu přizvat k řešení případu své vlastní poradce?

Ano. Chápeme, že v zásadě všichni naši stávající i potenciální klienti své podnikání vybudovali za pomoci svých dosavadních účetních, daňových poradců, komerčních poradců, advokátů a jiných specialistů.

Rovněž chápeme, že tito členové vašeho týmu s vámi zůstanou poté, co dokončíme plnění dohodnutých služeb v požadovaném rozsahu.

Jejich participaci proto dokonce výrazně doporučujeme.

Mohu si pouze koupit vzory a zpracovat si případ sám?

Bohužel, kromě hlavičkových papírů žádnou sadou vzorových dokumentů nedisponujeme. Pro služby poskytované naší společností je typická výrazná míra individualizace řešení, jeho variant a parametrů.

Neexistuje obecný návod, jak dotazy týkající se našich služeb odpovědět. Proto nemohou existovat ani vzory, které by stačilo vyplnit a cíle dosáhnout.

Zavazujete se k mlčenlivosti?

Ano, v rámci dokumentace ke spolupráci uzavíráme smlouvy o mlčenlivosti (NDA) a převážná většina profesionálů, které pro splnění zakázky zajišťujeme, patří mezi profese, kterým je povinnost mlčenlivosti dána ze zákona.

Všichni naši společníci současně vedle práce pro naši společnost vykonávají aktivně advokacii ve vlastních advokátních kancelářích, a proto ochrana informací o klientech a jejich případech patří mezi jejich přední priority.

Jak dlouho bude můj případ trvat?

S poskytováním našich služeb začínáme bez zbytečného odkladu, typicky se s klienty scházíme na první schůzce do jednoho týdne od kontatkování klientem, pokud to okolnosti umožňují.

Doba na dodání celého řešení je individuální a záleží na velkém množství faktorů. Obecně lze předpokládat, že dokončení zakázky proběhne zhruba za 3 až 6 měsíců od prvního setkání.